آلامتو | سرگرمی,عکس,کلیپ موبایل,فال,اس ام اس

نام وبلاگ ما از (گل ها)به (آلامتو) تغییر کرد

آلامتو | سرگرمی,عکس,کلیپ موبایل,فال,اس ام اس

نام وبلاگ ما از (گل ها)به (آلامتو) تغییر کرد

تولید و عرضه تی شرت ضد ایرانی در ۲۰ کشور مختلف جهان

شرکت «پوشاک آمریکایی» عمدتا برای جوانان و نوجوانان لباس عرضه کرده و در ۲۰ کشور مختلف جهان دارای نمایندگی فروش لباس است.
 
مشرق: یک شرکت آمریکایی عرضه پوشاک، در راستای مخالفت با ایران یک سری لباس‌های منقوش به «ایران آزاد» تولید و روانه بازار کرد.
این شرکت، که یک فروشنده بزرگ بین‌المللی لباس است، این نوع تی‌شرت‌ها را در مغازه‌های خود و به صورت آن‌لاین به فروش می‌رساند.

تولید و عرضه تی شرت ضد ایرانی در 20 کشور مختلف جهان


در وب‌گاه این شرکت، در خصوص این لباس‌ها این چنین آمده است: «اعتراضات برای آزادی ایران تا به امروز در سراسر جهان ادامه داشته است، به ویژه در لس‌آنجلس که در آن بیش از یک میلیون ایرانی آمریکایی زندگی می‌کنند. پوشاک آمریکایی دوستان بسیاری در این اجتماع دارد. مفتخریم که از آنها و مبارزات آنها برای آزادی ایران به صورت جهانی حمایت می‌کنیم».
 
شرکت «پوشاک آمریکایی» عمدتا برای جوانان و نوجوانان لباس عرضه کرده و در ۲۰ کشور مختلف جهان دارای نمایندگی فروش لباس است.

 
منبع: mashreghnews.com

کنکوری‌ها گوشت قرمز و سبزی بخورند

کنکوری‌ها گوشت قرمز و سبزی بخورند

مصرف این خوراکی ها موجب شادابی دانش‌آموزان می شود و به خصوص مصرف آن برای کنکوری‌ها توصیه می‌شود.

کنکوری‌ها گوشت قرمز و سبزی بخورند
یک متخصص تغذیه گفت: مصرف گوشت قرمز، جگر و سبزی‌ها موجب شادابی دانش‌آموزان می شود و به خصوص مصرف آن برای کنکوری‌ها توصیه می‌شود.
 
مرتضی صفوی با بیان اینکه دانش‌آموزان در دوران کنکور از قندهای ساده زیاد استفاده نکنند، اظهار داشت: بر اثر خوردن قند‌های ساده، انسولین در خون زیاد ترشح می‌شود که موجب افت قند خون آنها می‌شود؛ افرادی که در زمان کنکور از قندهای ساده و شکلات استفاده می‌کنند، انسولین بیشتری در خون آنها ترشح ‌شده و در نتیجه موجب افت قند خون در آنها می‌شود.
 
این متخصص تغذیه اضافه کرد: دانش‌آموزان در وعده‌های غذایی خود از ماست و شیر استفاده کنند زیرا به دلیل داشتن کلسیم فراوان برای سلول‌های عصبی بسیار مفید است و موجب آرامش اعصاب در دانش‌آموزان می‌شود.
 
وی افزود: دانش‌آموزان در این دوران ماهی مصرف کنند به دلیل اینکه ماهی حاوی اسید چرب امگا ۳ است که از کم‌خونی پیشگیری می‌کند و موجب افزایش یادگیری می‌شود.
 
صفوی بیان داشت: دانش‌آموزان در این دوران از غذا‌های حاوی آهن مانند گوشت قرمز، جگر، مغز، سبزی‌ها و تخم مرغ استفاده کنند که موجب شادابی و از بین رفتن کسلی آنها می‌شود زیرا ویتامین‌‌های گروه B موجود در این مواد برای تقویت ذهن و آرامش اعصاب دانش‌آموزان مفید است.

 
منبع : jamejamonline.ir

ایران به دنبال کسب میزبانی جام باشگاه‌های جهان

ایران به دنبال کسب میزبانی جام باشگاه‌های جهان

فدراسیون بین المللی فوتبال از احتمال میزبانی ایران در رقابت های جام باشگاه های جهان خبر داد.

 

برنا: دو کشور آسیایی ایران و امارات در تلاش هستند تا میزبانی رقابت های فوتبال جام باشگاه های جهان در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ را برعهده بگیرند.
 
به جز کشورمان و امارات، مراکش و آفریقای جنوبی نیز به دنبال میزبانی مسابقاتی هستند که قهرمانان هر ۶ قاره به همراه تیمی از کشور میزبان در آن شرکت می کنند.
 
“محمد خلفان الرومایتی” رییس فدراسیون امارات با تایید این خبر گفت که بسیار علاقه‌مند است کشورش بار دیگر میزبانی این رقابت ها را بر عهده بگیرد.
 
امارات در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ نیز میزبان این مسابقات بود که با قهرمانی بارسلونا و سپس اینترمیلان خاتمه یافت.
 
این مسابقات در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ نیز در ژاپن برگزار خواهد شد.
 
بنا بر اعلام فیفا ایران پیش از این، میزبان این بازی ها نبوده است و میزبانی این کشور یک شوک بزرگ محسوب می شود.
 
تمامی نامزدهای مسابقات جام باشگاه‌های جهان باید مدارک مورد نیاز را تا ۳۰ سپتامبر به فیفا ارائه بدهند و سپس کمیته اجرایی در روز ۲۱ اکتبر میزبان را معرفی خواهد کرد.

 

به زودی سرعت اینترنت ایران ۱۰۰ برابر می شود!

به زودی سرعت اینترنت ایران 100 برابر می شود!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش صد برابری پهنای باند اینترنت با هزینه یک ودو دهم میلیاردلار در آینده نزدیک خبر داد . . !

به نقل از واحد مرکزی خبر، رضا تقی پور در حاشیه هیات دولت با اشاره به برنامه پنجم توسعه گفت: احکام خوبی در این برنامه در حوزه فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده که برنامه ریزیهای اجرایی ان اغاز شده است.
 
وی افزود: در کمیته های مختلف به همه دستگاههای اجرایی موضوع تحول در فناوری اطلاعات ابلاغ شده که از این منظر، کشور با یک جهش روبرو خواهد بود.
 
وزیر ارتباطات در خصوص انقلاب در حوزه اینترنت گفت: برنامه ما رساندن فیبر نوری به درب منازل و مراکز کسب وکار است که مجوز کلی این طرح را از دولت گرفته ایم.
 
تقی پور افزود: در حال برنامه ریزی این طرح هستیم تا کنسرسیومی کار اجرایی این طرح را شروع کند.
 
وی گفت: با اجرای این طرح حداقل ۱۰۰ برابر پهنای باند کنونی اینترنت برای هر کاربر خواهیم داشت.
 
تقی پور افزود: با شروع کارهای اجرایی این طرح، حدود ۱۸ ماه برای نهایی کردن ان وقت لازم است که امیدواریم ظرف دو الی سه ماه اینده کلید این کار زده شود.
 
وی گفت: با اجرای این طرح، پهنای باند به بیش از ۸ و ۱۲ مگابایت بر ثانیه و یا به هر میزان که درخواست شود، در اختیار همگان قرار خواهیم داد.
 
وزیر ارتباطات در پاسخ به اینکه نام این تحول را چه می شود گذاشت افزود: به تعبیری با توجه به اینکه دولت دهم اولین دولت الکترونیکی نامیده شده است، این طرح را می توان آماده سازی بسترهای این دولت خواهیم بود.
 
تقی پور گفت: با اجرای این طرح همه خدمات دولت در این شبکه عظیم و با ظرفیت بالای مخابراتی جریان می یابد.